Veelgestelde vragen

Wat zijn de openingsuren?
We hanteren geen vaste openingsuren. Het is ook niet mogelijk om langs te komen of iets af te halen zonder afspraak. Dit om de rust van de behandeling te accepteren en niet telkens te moeten onderbreken. Dinsdag en woensdag is het instituut gesloten.
3 avonden per week is het mogelijk een afspraak te maken s avonds, alsook op zaterdag zijn we open van 9-17u

Is het instituut ook voor mannen?
We voeren enkel gelaatsbehandelingen uit bij vrouwen

Gezien het belang van een goede uitleg bij sommige behandelingen, gaan de behandelingen en gesprekken enkel door in het Nederlands

Waar kan ik parkeren?
Voor de praktijk of aan de zijkant van de straat

Hoe kan ik een afspraak maken?
Een afspraak maken kan online via de online reservatie tool.
Je kan ook contact opnemen via whatsapp op het nummer 0498 12 15 54

Hoe kan ik je bereiken?
Het makkelijkste is via whatsapp. Telefoons worden niet beantwoord, dit neemt tussendoor teveel tijd in beslag en behandelingen worden niet onderbroken. Wanneer je een berichtje stuurt, kan ik deze snel beantwoorden.

Hoe kan ik mijn producten bestellen?
Deze kunnen besteld worden via houvanjehuid-webshop.be, je kan aanduiden 'afhalen' of ze laten verzenden.

Ik weet niet welke behandeling geschikt is, welke duid ik aan?
Zie je door het bos de bomen niet meer in het behandelaanbod? Hiervoor hebben we een oplossing bedacht. Duid aan "gelaatsverzorging op advies", zo bekijk ik ter plaatse wat geschikt is voor je huid.

Kan ik enkel bij jullie terecht voor huidverbetering?
Nee, we hebben huidverbeterende behandelingen maar ook klassieke gelaatsverzorgingen. Beide combineren we met een uniek relaxatieritueel.

Een afspraak annuleren
Kosteloos annuleren kan tot 48u op voorhand, anders zijn wij genoodzaakt een annulatiekost van € 25 in rekening te brengen voor de geboekte tijd.

Ik heb onlangs fillers of spierontspanners laten plaatsen, mag ik dan komen voor een andere behandeling?
Hou rekening met 2-4 weken tussen het plaatsen en een behandeling

Hoe kan ik betalen?
De betaling kan cash of met de payconiq app aangezien we GEEN bancontact hebben. Voor kleinere behandelingen (epilatie,..) indien mogelijk gepast cash voorzien

Is er een wachtzaal?
Nee, graag in de wagen wachten en aanbellen op het uur van afspraak

Ik wil meerdere behandelingen combineren maar de online booking geeft geen vrije opties
Dit kan, door het grote tijdslot kan het zijn dat het niet lukt. Neem dan even contact op via 0498 12 15 54, zo kan ik je wel inplannen.

De agenda is volzet maar ik kom graag langs op een bepaalde dag
Meld je aan op de wachtlijst, dit kan via de online agenda. Ik zie in de agenda dat je bent aangemeld, je ontvangt direct een mail bij een vrije plaats of ik contacteer je als ik toch iets kan regelen voor je.

Hoeveel keer moet ik een Skinpen behandeling uitvoeren?
Aangeraden is een kuur van 3 of 6 behandelingen. Eenmalig heeft dit geen langdurige huidverbeterende werking. Kom altijd even op voorhand langs als je Skinpen wil inboeken.

Moet ik mijn huid voorbereiden op een Skinpen behandeling?
Dit moet niet maar is zeker wel aanbevolen. We kunnen je adviseren om zo de mooiste resultaten te behalen.

Heb je een koortsblaas, voeren we geen behandeling uit, gelieve dan even contact op te nemen alvorens langs te komen

Veelgestelde vragen
To Top